Welkom!

Hairplus medical care en Zantman Kliniek hebben hebben als klinieken altijd veel samengewerkt. Als gevolg daarvan is Hairplus medical care nu verder gegaan onder de naam Zantman Kliniek.

Ethische code ISHRS

De ethische code van de ISHRS (International Society for Hair Restoration Surgery).

“De ISHRS is een non-profit organisatie met als doel de techniek en wetenschap op het gebied van haartransplantatie te bevorderen. Leden zijn erkende en ervaren artsen en het doel is om hun kennisniveau te optimaliseren met betrekking tot de haartransplantatie technieken en aanverwante zaken.

Er dient een vrije uitwisseling van ideeën en kennis plaats te vinden tussen de leden. Dit alles in het teken van professionele behandelingen en de veiligheid van de patiënt.”

ishrs-logo

Met dit in gedachten heeft de ISHRS een ethische code opgesteld waarvan mag worden verwacht dat de leden deze code onderschrijven.

Het lidmaatschap van de ISHRS is een privilege voor artsen die een hoogstaand moraal en professionele standaarden hanteren. Het is geen recht. De ethische principes, aangenomen door de leden van de ISHRS, zijn essentieel en bepalend voor het (eerbaar) gedrag van de haartransplantatie arts.

  1. Leden herkennen de noodzaak voor een grote morele verantwoording in de cosmetische chirurgie, gezien het ontbreken van toezicht door de overheid en de emotionele betrokkenheid van de cliënt.
  2. Leden erkennen dat zij zich in een vertrouwenspositie bevinden en zullen dit vertrouwen niet beschamen.
  3. Leden zullen geen emotionele of financiële voordelen verlangen van de cliënt.
  4. Leden erkennen dat zij verantwoordelijk zijn voor het uiterlijk, het zelfvertrouwen en mogelijk het succes van de cliënt voor het verdere leven. Met elke behandeling wordt het levenslange effect overwogen in het licht van de voortgaande haaruitval.
  5. Leden zullen elke cliënt een behandeling adviseren die zij zelf of een lid van hun familie ook zouden ondergaan onder dezelfde omstandigheden.
  6. Leden zullen in hun advertenties de waarheid en integriteit laten prevaleren en onware uitingen vermijden.
  7. Leden zullen geen misleidende informatie geven over hun collega’s met de bedoeling om de reputatie of de kliniek van een ander lid van de ISHRS te beschadigen, zowel direct als indirect, zowel in print, radio, televisie, internet advertenties, internet website activiteiten of een andere publieke verklaring door zowel leden als hun vertegenwoordigers. Het overtreden van deze code wordt niet geaccepteerd en is grond voor disciplinaire actie.
  8. Leden met wetenschap van een illegale of onwelvoeglijke actie van een andere arts dient deze activiteit te rapporteren.
  9. Leden dienen doorlopend te studeren en vooruitstrevende kennis toe te passen. Leden dienen deze kennis door te geven aan collega’s.
  10. Vertrouwelijke informatie van de cliënt zal privé worden gehouden. Informatie kan alleen worden doorgegeven met de uitdrukkelijke toestemming van de cliënt, behalve wanneer de Wet anders voorschrijft.
  11. Leden dienen zich aan de sluiten bij de ethische codes van de medische organisaties in hun respectievelijke landen.

Deze publicatie wordt u aangeboden door Zantman kliniek. Meer publicaties kunt u vinden op nieuws.

Haartransplantatie arts
BIG Number: 49929106401

Drs. F.Y. van Osnabrugge, MSc

Drs. F.Y van Osnabrugge werkt als haartransplantatie arts bij Zantman Kliniek. "Het persoonlijke contact met mensen en de precieze manier van werken, spreken mij erg aan in het haartransplantatie vak." Met haar eerdere ervaring als huisarts, begrijpt ze hoe belangrijk vertrouwen en zekerheid is voor mensen die een medische behandeling ondergaan. De artikelen die ze schrijft, dragen bij aan een goede voorbereiding op een haartransplantatie en maken duidelijk wat belangrijk is voor de nazorg. Daarnaast schrijft ze over belangrijke onderzoeken op het gebied van haar, haaruitval en haartransplantatie.

Ontvang vandaag een persoonlijke behandelindicatie

Vraag per e-mail een prijs- en behandelindicatie aan. De foto's van het te behandelen gebied kunt u daarvoor e-mailen naar info@zantmankliniek.nl. Vermeld daarbij ook uw voor- en achternaam, telefoonnummer en geboortedatum.

U ontvangt binnen 1 werkdag een prijs- en behandelindicatie per e-mail.

Rustig, uitleg van procedure, prettige vriendelijke behandelaars.
, Groningen
10
Bekijk alle klantenvertellen ervaringen
Als prettig ervaren.
, Mussel
9
Bekijk alle klantenvertellen ervaringen
Professionele behandelaars. Vriendelijk, zorgzaam, deskundig.
, Rotterdam
9
Bekijk alle klantenvertellen ervaringen
Een combi tussen bijna in slaap vallen en hier en daar het gevoel hebben dat je bij de tandarts zit.Maar de pijn viel erg mee, fijn contact en goede begeleiding.
, Utrecht
10
Bekijk alle klantenvertellen ervaringen
De behandeling als positief ervaren.
, Bosch en Duin
9
Bekijk alle klantenvertellen ervaringen
Vriendelijk,kundig personeel, goede zorg, prettig dar er genoeg/steeds gevraagd wordt of je nog ok bent.
, Rotterdam
10
Bekijk alle klantenvertellen ervaringen
Door de positief kritische adviezen voelde het vertrouwd aan.
, Roosendaal
10
Bekijk alle klantenvertellen ervaringen
De dag vloog voorbij; dat zegt alles over dat de behandeling vlekkeloos is verlopen. Jullie kenmerken mij als een loyale, betrokken organisatie. Alsof je bij familie of vrienden bent.
, Amsterdam
10
Bekijk alle klantenvertellen ervaringen
Uit bovenstaande blijkt dat ik het als heel prettig en deskundig heb ervaren (cijfer 10). Fijne, persoonlijke sfeer! Je vragen worden allemaal beantwoord.
, Hoogvliet
10
Bekijk alle klantenvertellen ervaringen
Zeer prettige no nonsens kliniek. Zeer vriendelijke behandelaars, zeer aan te bevelen.
, Voorthuizen
10
Bekijk alle klantenvertellen ervaringen
Sehr kompetent, freundlich, toll.
, Munchen
10
Bekijk alle klantenvertellen ervaringen
Mooie dag, goed geholpen, gewoon super geholpen.
, Haarlem
10
Bekijk alle klantenvertellen ervaringen
Professioneel, vriendelijk, deskundig.
, Dronten
10
Bekijk alle klantenvertellen ervaringen
Ik heb de behandeling dag als heel prettig ervaren door het medische team. Top gedaan!
, Den Haag
10
Bekijk alle klantenvertellen ervaringen
Goed geïnformeerd over de behandeling. Prima en deskundige mensen.
, Oude Wetering
9
Bekijk alle klantenvertellen ervaringen
Prettige ervaring.
, Deb Ilp
10
Bekijk alle klantenvertellen ervaringen
Zowel het consult als de behandeling was helemaal top!! Ik voelde me helemaal thuis.
, Oegstgeest
10
Bekijk alle klantenvertellen ervaringen
De behandeling is mij heel erg mee gevallen, het ging vrij snel en vrijwel geen pijn. De verzorging qua lunch en tussendoortjes was ook perfect.
, Papendrecht
10
Bekijk alle klantenvertellen ervaringen
Al bij de consult had ik een goed gevoel met de uitgebreide en eerlijke uitleg. Ik ben ook bij een andere aanbieder op consult geweest, maar had een beter gevoel bij Zantman. De behandeling verliep ook goed, erg tevreden.
, Heemskerk
10
Bekijk alle klantenvertellen ervaringen
The entire proces was very nice and comforting, from the first contact I felt the staff was professional and knowledgable. During the procedure I appreciated the effort in keeping me relaxed and comfortable.
, Rotterdam
10
Bekijk alle klantenvertellen ervaringen
Heel deskundig, positief en gezellig. Leuke club artsen/assistenten.
, Utrecht
10
Bekijk alle klantenvertellen ervaringen
Prettige ervaring.
, Amstelveen
9
Bekijk alle klantenvertellen ervaringen
Ik heb het hele proces van consult tot gesprek tot behandeling als zeer professioneel ervaren. Doorheen de behandeling werd het proces toegelicht, wat erg veel vertrouwen geeft.
, Rotterdam
10
Bekijk alle klantenvertellen ervaringen
Super vriendelijk geholpen. Duidelijke uitleg en antwoord op al mijn vragen gehad. Minimaal tot geen pijn tijdens de ingreep en alles verliep vlot.
, Maassluis
10
Bekijk alle klantenvertellen ervaringen