Welkom!

Hairplus medical care en Zantman Kliniek hebben hebben als klinieken altijd veel samengewerkt. Als gevolg daarvan is Hairplus medical care nu verder gegaan onder de naam Zantman Kliniek.

Ethische code ISHRS

De ethische code van de ISHRS (International Society for Hair Restoration Surgery).

“De ISHRS is een non-profit organisatie met als doel de techniek en wetenschap op het gebied van haartransplantatie te bevorderen. Leden zijn erkende en ervaren artsen en het doel is om hun kennisniveau te optimaliseren met betrekking tot de haartransplantatie technieken en aanverwante zaken.

Er dient een vrije uitwisseling van ideeën en kennis plaats te vinden tussen de leden. Dit alles in het teken van professionele behandelingen en de veiligheid van de patiënt.”

ishrs-logo

Met dit in gedachten heeft de ISHRS een ethische code opgesteld waarvan mag worden verwacht dat de leden deze code onderschrijven.

Het lidmaatschap van de ISHRS is een privilege voor artsen die een hoogstaand moraal en professionele standaarden hanteren. Het is geen recht. De ethische principes, aangenomen door de leden van de ISHRS, zijn essentieel en bepalend voor het (eerbaar) gedrag van de haartransplantatie arts.

  1. Leden herkennen de noodzaak voor een grote morele verantwoording in de cosmetische chirurgie, gezien het ontbreken van toezicht door de overheid en de emotionele betrokkenheid van de cliënt.
  2. Leden erkennen dat zij zich in een vertrouwenspositie bevinden en zullen dit vertrouwen niet beschamen.
  3. Leden zullen geen emotionele of financiële voordelen verlangen van de cliënt.
  4. Leden erkennen dat zij verantwoordelijk zijn voor het uiterlijk, het zelfvertrouwen en mogelijk het succes van de cliënt voor het verdere leven. Met elke behandeling wordt het levenslange effect overwogen in het licht van de voortgaande haaruitval.
  5. Leden zullen elke cliënt een behandeling adviseren die zij zelf of een lid van hun familie ook zouden ondergaan onder dezelfde omstandigheden.
  6. Leden zullen in hun advertenties de waarheid en integriteit laten prevaleren en onware uitingen vermijden.
  7. Leden zullen geen misleidende informatie geven over hun collega’s met de bedoeling om de reputatie of de kliniek van een ander lid van de ISHRS te beschadigen, zowel direct als indirect, zowel in print, radio, televisie, internet advertenties, internet website activiteiten of een andere publieke verklaring door zowel leden als hun vertegenwoordigers. Het overtreden van deze code wordt niet geaccepteerd en is grond voor disciplinaire actie.
  8. Leden met wetenschap van een illegale of onwelvoeglijke actie van een andere arts dient deze activiteit te rapporteren.
  9. Leden dienen doorlopend te studeren en vooruitstrevende kennis toe te passen. Leden dienen deze kennis door te geven aan collega’s.
  10. Vertrouwelijke informatie van de cliënt zal privé worden gehouden. Informatie kan alleen worden doorgegeven met de uitdrukkelijke toestemming van de cliënt, behalve wanneer de Wet anders voorschrijft.
  11. Leden dienen zich aan de sluiten bij de ethische codes van de medische organisaties in hun respectievelijke landen.

Deze publicatie wordt u aangeboden door Zantman kliniek. Meer publicaties kunt u vinden op nieuws.

Haartransplantatie arts
BIG Number: 49929106401

Drs. F.Y. van Osnabrugge, MSc

Drs. F.Y van Osnabrugge werkt als haartransplantatie arts bij Zantman Kliniek. "Het persoonlijke contact met mensen en de precieze manier van werken, spreken mij erg aan in het haartransplantatie vak." Met haar eerdere ervaring als huisarts, begrijpt ze hoe belangrijk vertrouwen en zekerheid is voor mensen die een medische behandeling ondergaan. De artikelen die ze schrijft, dragen bij aan een goede voorbereiding op een haartransplantatie en maken duidelijk wat belangrijk is voor de nazorg. Daarnaast schrijft ze over belangrijke onderzoeken op het gebied van haar, haaruitval en haartransplantatie.

Ontvang vandaag een persoonlijke behandelindicatie

Vraag per e-mail een prijs- en behandelindicatie aan. De foto's van het te behandelen gebied kunt u daarvoor e-mailen naar info@zantmankliniek.nl. Vermeld daarbij ook uw voor- en achternaam, telefoonnummer en geboortedatum.

U ontvangt binnen 1 werkdag een prijs- en behandelindicatie per e-mail.

Heel goed ontvangen en het viel ontzettend mee, super leuk personeel.
, Avenhorn
10
Bekijk alle klantenvertellen ervaringen
Duidelijke uitleg, en vriendelijk personeel.
, Den Haag
10
Bekijk alle klantenvertellen ervaringen
Erg vriendelijk personeel, alles was duidelijk, de lunch was lekker en het ging nog sneller dan verwacht.
, London
9
Bekijk alle klantenvertellen ervaringen
Alles vanaf begin tot eind goed geregeld. Vriendelijk personeel dat goed voor je zorgt.
, Haarlem
8
Bekijk alle klantenvertellen ervaringen
Vriendelijk en deskundig personeel. Duidelijke uitleg en je voelt je geheel op je gemak.
, IJmuiden
10
Bekijk alle klantenvertellen ervaringen
Ich bin zum zweiten mal in dieser Klinik zur Haartransplantation. Ich empfehle diese Kliniek jeder weiter.
, Deutschland
10
Bekijk alle klantenvertellen ervaringen
Het viel 100% mee
, 's Heerenberg
10
Bekijk alle klantenvertellen ervaringen
Good service, efficient and great hospitality
, Bleiswijk
10
Bekijk alle klantenvertellen ervaringen
Het is te vergelijken met de tandarts en een operatie, erg positief hoe alles is gegaan. Voor niks zitten twijfelen.
, Den Haag
9
Bekijk alle klantenvertellen ervaringen
Een hele prettige persoonlijke behandeling tijdens een vreemdsoortige ''ontspannen'' dag
, Barendrecht
10
Bekijk alle klantenvertellen ervaringen
Zeer duidelijk, geduldig, vriendelijk en professioneel, reeële verwachtingen, perfecte begeleiding.
, Badhoevendorp
10
Bekijk alle klantenvertellen ervaringen
Uitermate prettig en vakbekwaam. Zeer vriendelijk en gast gericht.
, Waddinxveen
9
Bekijk alle klantenvertellen ervaringen
Ontzettend vriendelijk en deskundig personeel. Iedereen nam alle tijd om een optimaal resultaat te garanderen.
, Stroe
10
Bekijk alle klantenvertellen ervaringen
Ik heb het hier heel fijn ervaren. Iedereen was super vriendelijk
, Badhoevedorp
10
Bekijk alle klantenvertellen ervaringen
Top ervaring. Aanbevelingswaardig !
, Noordwijk
10
Bekijk alle klantenvertellen ervaringen
Vriendelijke,deskudige en vakkundige behandeling met goede voorlichting.
, Zoetermeer
10
Bekijk alle klantenvertellen ervaringen
Hele sympathieke mensen, korte pijn zo gepiept. Professionele begeleiding
, Gent
10
Bekijk alle klantenvertellen ervaringen
Het was iets heftiger dan ik had verwacht. Ben wel tevreden over de behandeling.
, Rotterdam
9
Bekijk alle klantenvertellen ervaringen
De hele ervaring was top! Consult en behandeling verliepen uiterst soepel. Personeel en behandelend artsen waren heel deskundig en vriendelijk ! Absoluut aan te raden !
, Voorburg
10
Bekijk alle klantenvertellen ervaringen
Very clean. Very friendly. Very professional.
, Germany
10
Bekijk alle klantenvertellen ervaringen
De behandeling was van intake tot en met uitvoering deskundig en voelde vertrouwd. Daarnaast is het team gezellig wat de tijd doet vliegen en de (minimale) pijn doet verzachten.
, Wassenaar
10
Bekijk alle klantenvertellen ervaringen
Top ! Fantastische medewerkers
, Rotterdam
10
Bekijk alle klantenvertellen ervaringen
Erg vriendelijk personeel. Erg op m'n gemak gesteld bij vragen.
, Rosmalen
9
Bekijk alle klantenvertellen ervaringen
Professioneel team en goede voorlichting. Snelle behandeling en beperkte ongemakken.
, Den Haag
10
Bekijk alle klantenvertellen ervaringen