Het proces bij de ontwikkeling en de research voor pharmaceutische producten. Steeds weer hoor je van nieuwe ontwikkelingen op het gebied van haaruitval en de oplossingen daarvoor. Research laboratoria drijven veelal op aandeelhouders die hopen op een succesvol medicijn waarbij dan hun investering (veel) meer waard wordt. Om de aandacht van investeerders te behouden publiceren […]
Het proces bij de ontwikkeling en de research voor pharmaceutische producten.
Steeds weer hoor je van nieuwe ontwikkelingen op het gebied van haaruitval en de oplossingen daarvoor. Research laboratoria drijven veelal op aandeelhouders die hopen op een succesvol medicijn waarbij dan hun investering (veel) meer waard wordt.
Om de aandacht van investeerders te behouden publiceren zij regelmatig over hun vorderingen in het studieproces. Gezien de tijd die er nodig is voordat een nieuw medicijn op de markt komt, wordt er ook tussentijds weer een beroep gedaan op investeerders. Omdat de laboratoria dan intussen ook meer resultaten kunnen tonen zijn die aandelen dan ook duurder dan de eerste investeerders voor die aandelen hebben betaald. Maar het loopt niet altijd goed af. De Engelse firma Intercytex moest afgelopen jaar afhaken en heeft al haar studies over moeten doen aan het Aderans Research Institute (ARI) in de Verenigde Staten.
Voorbeeld van hoe het proces verloopt (Engels).
To provide good drugs, a number of regulations have been stipulated to exercise special caution.
Phase 1:Verifying safety and kinetics of drug in the body in healthy volunteers who have submitted consent. (Clinical pharmacology)
Early phase II. Verifying the safety and effects of a drug in the body in patients who have consented to clinically recommended dose. (Exploratory study)
Late phase II. Determining safe and effective dosage and administration in patients who have submitted consent. (Exploratory study).
Information for appropriate implementation of phase III study is also obtained.
Phase III. Efficacy is proved and safety is established for dosage and administration determined in the phase II studies in more patients who have submitted consent than the previous studies. (Verification study) . Often compared with the drugs that have been used conventionally.
Het duurt dus in het beste geval 9 jaar en in het slechtste geval meer dan 15 jaar voordat een nieuw medicijn op de markt kan komen.
Deze publicatie wordt u aangeboden door Zantman kliniek. Meer publicaties kunt u vinden op nieuws.
Ontvang per e-mail een haartransplantatie behandel- en prijsindicatie. De foto’s van het donorgebied (de achterzijde van uw hoofd) en het te behandelen gebied kunt u daarvoor e-mailen naar info@zantmankliniek.nl. Vermeld daarbij uw voor- en achternaam, telefoonnummer en geboortedatum. U ontvangt binnen één werkdag een advies per e-mail van één van onze specialisten.
23 januari 2025
Ervaring van David, Vlissingen
23 januari 2025
Ervaring van Anoniem , Dordrecht
21 januari 2025
Ervaring van Sandor, Utrecht
20 januari 2025
Ervaring van Rick, Amsterdam
17 januari 2025
Ervaring van Tijs, Rotterdam
15 januari 2025
Ervaring van Wouter, Leiden
14 januari 2025
Ervaring van Hans, Amsterdam
14 januari 2025
Ervaring van Geert-Jan, Soest
13 januari 2025
Ervaring van Anoniem, Zwanenburg
13 januari 2025
Ervaring van Anoniem, Rotterdam
10 januari 2025
Ervaring van Anoniem, Winterswijk
08 januari 2025
Ervaring van Anoniem , Bolsward
08 januari 2025
Ervaring van Sebastiaan van de Leemput, Oijen
07 januari 2025
Ervaring van Alexander , Rotterdam
07 januari 2025
Ervaring van Anoniem, Maasland
06 januari 2025
Ervaring van Anoniem, Tholen
03 januari 2025
Ervaring van Anoniem, Zuidoostbeemster
03 januari 2025
Ervaring van Anoniem, Joure
03 januari 2025
Ervaring van Anoniem, Udenhout
31 december 2024
Ervaring van Anoniem, Utrecht
31 december 2024
Ervaring van Anoniem, Maasland
30 december 2024
Ervaring van Anoniem, Oegstgeest
30 december 2024
Ervaring van Richard, Amsterdam
30 december 2024
Ervaring van Marc, Utrecht
27 december 2024
Ervaring van Martijn, Capelle aan den IJssel
Bentincklaan 21A
3039 KG Rotterdam
Nederland
+31 (0) 10 276 2599
info@zantmankliniek.nl